AVOIN TYÖPAIKKA

Service Desk -työntekijä

Haemme osaavaa ja asiakaspalvelulähtöistä Service Desk -työntekijää täysipäiväiseen työhön vakituiseen työsuhteeseen. Hakemallamme henkilöllä on hyvä IT-osaaminen, luovaa ongelmanratkaisukykyä sekä ymmärrystä yleisesti käytetyistä käyttöjärjestelmistä. Toivomme, että olet tarkkaavainen ja erinomaisen palveluasenteen omaava tekijä, jolla on myös halua oppia ja kehittää itseään: toimialamme on nimittäin kasvussa ja kehittyy vauhdikkaasti.

Työtehtäviisi kuuluu asiakaspalvelussa toimiminen eli mm. tuotteisiimme liittyvien tukipyyntöjen käsitteleminen, neuvonta ja ongelmanratkaisu sekä päivittäinen rutiiniluontoinen järjestelmien valvonta. Koska asiakaspalvelua tarjotaan myös puhelimitse, puhelintyöskentelyn tulisi olla sinulle mielekästä. Työnkuvaasi voi kuulua myös Fluentin ohjelmistojen käyttökoulutusta asiakkaille. Koulutamme sinut tuotteidemme ja järjestelmiemme käyttöön.

Tehtävässä on hyödyksi:

  • Hyvä ongelmanratkaisu- ja paineensietokyky
  • Aikaisempi kokemus IT-asiakaspalvelu- tai helpdesk-työskentelystä
  • Kokemus Windows- ja Android -järjestelmäympäristöistä
  • Täsmällisyys, ulospäinsuuntautuneisuus ja luotettavuus
  • Edellytämme hakijoilta suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista.

Tarjoamme sinulle:

  • Vakituisen työn ja hyvät työsuhde-edut
  • Mukavat työkaverit
  • Innostavan ja haastavan työympäristön

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera osoitteeseen:  rekry@fluentprogress.fi otsikolla “Service Desk -työntekijä”.

Työt alkavat heti oikean henkilön löytyessä. Hakuaika päättyy 31.5.2022.

Lisätietoja tehtävästä:

Chief Commercial Officer: mikko.hassinen@fluentprogress.fi +358 50 374 8326 tai Support Engineer marjo.laine@fluentprogress.fi +358 50 320 4964.

Jaa sosiaalisessa mediassa