Asiakastuki

Askarruttaako jokin? Ota yhteyttä Fluentin asiakastukeen!

Fluentin asiakastuessa palvelee Saana puhelimitse arkisin kello 9-16.Puh. 029 1700 860*

Ongelmatilanteessa tai ihan muutenkin vain voit olla yhteydessä Saanaan myös sähköpostitse osoitteeseen asiakastuki@fluentprogress.fi. Jätäthän myös yhteystietosi.

Halutessasi voit ottaa meihin yhteyttä myös Vikailmoituslomakkeella. Käsittelemme viestisi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

* Puhelun hinnat ovat 8,35 snt/puh + 14,88 snt/min (alv 24 %) kotimaan lankaliittymistä ja matkapuhelimista. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.

Usein kysytyt kysymykset

Nopein tapa saada järjestelmä käyttöön on ottaa yhteyttä suoraan myyntiimme: +358 50 374 8326 / myynti@fluentprogress.fi, jotta voimme kertoa lisää ja katsoa tarpeisiinne sopivan ratkaisun.

Mikko Hassinen Fluentin myynnistä sopii mielellään tapaamisen kanssanne joko paikan päälle tai etänä toiveidenne mukaan.

Fluent Kunto -palveluun kuuluu sekä selainversio että Android-sovellus. Tarvitset siis:

  • Internet-yhteyden
  • Verkkoselaimen (esimerkiksi Firefox tai Google Chrome)
  • Kunto-sovellusta varten laitteessa tulee olla internet-yhteyden lisäksi vähintään ajantasainen Google Play -sovelluskaupan tukema Android-versio (toisin sanoen puhelimeen saa siis vielä päivityksiä) ja vähintään 1,5Gt RAM-muistia.

Jos tämä kuitenkin meni yli hilseen, ota ihmeessä yhteyttä Fluentin asiakastuen Saanaan, joka kertoo mielellään lisää laitevaatimuksista numerossa 029 1700 860 (ma–pe klo 9–16) tai sähköpostitse osoitteessa asiakastuki@fluentprogress.fi.

Fluent Kunton hintaan vaikuttaa järjestelmän kokonaisuus, eli se, mitä osioita tarvitset käyttöösi. Tyypillisin veloitusperuste on toteumaan pohjautuva käyttäjäpohjainen kuukausimaksu.

Fluent Kunto -palveluun on mahdollista liittää:

  • työvaiheiden paikkatietojen keräämiseen kehitettyjä erikoislaitteita, esim. PATI-paikannin
  • Ajoneuvoihin integroituja laitteita, kuten eri valmistajien sirotinautomaatteja: esim. Arctic Machine, EPOKE, Fleetlogis, Rasco ja Nido

Onko sinulla muunlaisia tarpeita? Voit tiedustella niistä suoraan meiltä, sillä meillä on avoimet rajapinnat -periaate! Lisätietoa saat asiakaspalvelustamme asiakastuki@fluentprogress.fi.

Kyllä. Teiden, katujen ja liikuntapaikkojen käyttäjille voit jakaa kunnossapitotiedon julkisten näkymien kautta. Mahdollista sovelluskehitystä varten voit jakaa datan rajapinnan kautta. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää.

Äärimmäisen hyvin, joten huoli pois. Kaikki luotu data tallennetaan paikalliseen salattuun tietokantaan. Kun verkkoyhteys on saatavilla, tiedot lähetetään palvelimelle käyttäen Secure Sockets Layer (SSL) -salausprotokollaa.

Mobiilisovellus tarkistaa käynnistyessään onko uusi versio ladattavissa ja ehdottaa päivitystä, mikäli uudempi versio löytyy. Ongelmatilanteissa voit poistaa sovelluksen ja asentaa sen sitten uudelleen Google Play -sovelluskaupasta. Verkkosovellus ei tarvitse päivittämistä, vaan Fluent päivittää sen aina tarpeen vaatiessa esimerkiksi uusien ominaisuuksien ilmestyttyä. Päivityksistä voidaan myös sopia erikseen.

Voit olla yhteydessä missä tahansa asiassa Fluentin asiakastuen Saanaan numeroon 029 1700 860 (ma–pe klo 9–16) tai sähköpostitse osoitteeseen asiakastuki@fluentprogress.fi, sillä Saana auttaa mielellään!
Mikäli Saana on kuitenkin jo nukkumassa tai viikonlopun vietossa, voit käydä läpi seuraavat yleisimmät viankorjaustoimenpiteet:

  • Käynnistä sovellus ja laite uudelleen
  • Varmista, että laitteen GPS-paikannus toimii. Löydäthän sijaintisi esimerkiksi Google Maps -sovelluksessa?
  • Varmista, että laitteessasi on toimiva verkkoyhteys. Pääsethän esimerkiksi Googlen sivulle?
  • Toimiiko sovellus esimerkiksi wifi-yhteydellä, vaikka mobiiliyhteydellä ei toimisikaan ja toisin päin?
  • Poista Kunto-sovellus ja asenna se uudelleen

Fluent Kunto -laitteet käyttävät GPS -paikannusta ja toimittavat sen perusteella sijaintinsa Fluent Kunto -järjestelmään. Paikkatiedot (pisteet ja reitit lisätietoineen) voidaan nähdä järjestelmän karttanäkymiä käyttäen.
Ongelmatilanteessa voit tarkistaa, että mobiililaitteesi datayhteys sekä GPS-paikannus ovat käytössä. Voit myös tarkistaa, että laite on saanut GPS-yhteyden. Voit esimerkiksi kokeilla, pääsetkö verkkosivuille laitteesi selaimella.
Mikäli asia ei kuitenkaan ratkea tai toivot siinä lisäopastusta, suosittelemme olemaan yhteydessä Fluentin asiakastuen Saanaan numeroon 029 1700 860 (ma–pe klo 9–16) tai sähköpostitse osoitteeseen asiakastuki@fluentprogress.fi, sillä Saana auttaa mielellään!

Kunto-palvelussa käyttäjätunnuksia ja salasanoja voi hallinnoida paikallinen pääkäyttäjä tai pääkäyttäjät, joilla on ylläpitäjän oikeudet järjestelmään. Voit siis kääntyä siis pääkäyttäjien puoleen salasanan uusimista varten.
Mikäli kukaan pääkäyttäjistä ei pääse sisään järjestelmään, olethan yhteydessä asiakastukeemme. Yhteydenottotilanteessa meidän on varmistettava, että kyseessä on oikea käyttäjä ennen salasanan uusimista.

Voit olla yhteydessä suoraan yhteydessä Fluentin asiakastuen Saanaan numeroon 029 1700 860 (ma–pe klo 9–16) tai sähköpostitse osoitteeseen asiakastuki@fluentprogress.fi, sillä Saana auttaa mielellään!