Asiakastuki

Ongelmatilanteessa ota meihin yhteyttä häiriöilmoituslomakkeella. Käsittelemme viestisi ja palaamme asiaan sähköpostitse.

Muissa kuin häiriöasioissa ota yhteyttä osoitteeseen asiakastuki@fluentprogress.fi.

Asiakastukemme palvelee myös puhelimitse arkisin klo 9-16.
Puh. 029 1700 860*

* Puhelun hinnat ovat 8,35 snt/puh + 14,88 snt/min (alv 24 %) kotimaan lankaliittymistä ja matkapuhelimista. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.

Usein kysytyt kysymykset

Fluent Kunto -laitteet käyttävät GPS -paikannusta ja toimittavat sen perusteella sijaintinsa Fluent Kunto -järjestelmään. Paikkatiedot (pisteet ja reitit lisätietoineen) voidaan nähdä järjestelmän karttanäkymiä käyttäen.

Tarkista, että mobiililaitteesi datayhteys sekä GPS -paikannus ovat käytössä. Tarkista myös, että laite on saanut GPS -yhteyden. Kokeile pääsetkö verkkosivuille laitteesi selaimella.

Fluent Kunto -palvelun käyttö edellyttää, että sinulla on:
- Toimiva internet-yhteys ja internet-selain
- Android-älypuhelimet (5.0-7.1), joissa on tuki paikannukselle
- Jokaiselle käyttäjälle matkapuhelinliittymä, jossa mobiilidata

Toimitamme Fluent Kunto -järjestelmän SaaS-palveluna (Software as a Service), jolloin sinun ei tarvitse investoida palvelinlaitteisiin, ohjelmistoihin tai järjestelmän ylläpitoon.

Mobiilisovellus tarkistaa käynnistyessään onko uusi versio ladattavissa ja ehdottaa päivitystä, mikäli uudempi versio löytyy. Verkkosovellus ei tarvitse päivittämistä, vaan Fluent päivittää sen aina tarpeen vaatiessa esimerkiksi uusien ominaisuuksien ilmestyttyä. Päivityksistä voidaan myös sopia erikseen.

Online-tilassa tieto siirtyy laitteesta toiseen reaaliaikaisesti, kun taas offline-tilassa tieto kerätään mobiililaitteen muistiin ja lähetetään Fluent Kuntoon heti seuraavalla kerralla, kun yhteys palautuu. Offline -tilassa olevien mobiililaitteiden sijainti ei päivity Fluent Kunto -sovellukseen.

Fluent Kunto -palveluun on mahdollista liittää:
- työvaiheiden paikkatietojen keräämiseen kehitettyjä erikoislaitteita, esim. PATI-paikannin
- RFID-lukijalaitteita kulunvalvontaan esimerkiksi lumenkaatopaikkojen yhteydessä
- Ajoneuvoihin integroituja laitteita, kuten esimerkiksi eri valmistajien sirotinautomaatteja, esim. Arctic Machine, EPOKE
Lisätietoa laitteista saat asiakaspalvelustamme arkisin klo 9-16, puh. 010-3277300*, asiakastuki@fluentprogress.fi

Kaikki luotu data tallennetaan paikalliseen salattuun tietokantaan. Kun verkkoyhteys on saatavilla, tiedot lähetetään palvelimelle käyttäen Secure Sockets Layer (SSL) tietoturvasalausprotokollaa.

Kyllä. Teiden, katujen ja liikuntapaikkojen käyttäjille voit jakaa kunnossapitotiedon julkisten näkymien kautta. Mahdollista sovelluskehitystä varten voit jakaa datan rajapinnan kautta. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää.

Fluent Kunto on pilvipalvelu, jonka kustannukset perustuvat käytön määrään. Tyypillisin veloitusperuste on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu. Kuukausiveloitukseen sisältyy myös tukipalvelu. Palvelun käyttöönottovaiheessa veloitetaan perustamismaksu, joka kattaa asiakaskohtaiset konfiguroinnit sekä koulutuksen.

Jaa sosiaalisessa mediassa